Емісія є результатом корпоратизації національного оператора поштового зв'язку України. 1 березня Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" завершило процес реорганізації і перетворилася в акціонерне товариство за зразком таких європейських поштових компаній, як Deutsche Post, Austria Post або PostNL.
12 квітня "Укрпошта" презентувала свій оновлений бренд, який об'єднав досвід і сучасність. Відтепер основним візуальним символом "Укрпошти" замість крилатого конверта "поштовий ріжок", який підкреслює символи поштової служби, трансформується в значок геолокації - пен.
"Візуальний символ - це компас, який вказує напрямки відправлень в різні сторони світу", - повідомляється на сайті компанії. Додатковим слоганом компанії стало гасло "Здатна дивувати!"
ПАТ "Укрпошта" з 24 березня підвищила тарифи на універсальні поштові послуги на 49,4%. Причиною зростання вартості послуг є необхідність зростання зарплати, оскільки найбільшу питому вагу в структурі витрат "Укрпошти" (близько 70%) займають витрати на оплату праці з нарахуваннями.