На засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту і зв'язку розглянули один із варіантів реконструкції транспортної розв'язки в районі станції метро "Шулявська".
Автором представленого проекту є інженер Віктор Петрук. Він запропонував побудувати розділювальне кільце між проспектом Перемоги і естакадою в районі станції метро "Шулявська". За задумом автора, воно дозволить збільшити пропускну здатність до 22-23 тис. автомобілів на годину (зараз - близько 8 тис.), пише Коммерсант-Украина.
Як стверджує розробник, завдяки його проекту можна буде виконувати лівий поворот з проспекту Перемоги на вулицю Гетьмана, правий поворот з вулиці Довженка на проспект Перемоги, а також розворот уздовж проспекту Перемоги у напрямку до центру.
Пропонується також побудувати пішохідний мостовий перехід через проспект Перемоги під існуючою естакадою. Однак експерти вважають маловірогідною можливість побудувати трирівневу розв'язку через щільну забудову ділянки.
Заступник директора КП "Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва" Микола Васильцов назвав слабкі місця проекту: "Петрук хоче звузити проспект Перемоги з 8 до 6 смуг, хоча вже зараз тут постійно виникають затори."
Васильцов вважає, що проект не можна буде реалізувати через щільну забудову в районі станції метро "Шулявська".
Нагадаємо, раніше був запропонований ще один варіант розв'язки. Проект інституту "Київдормістпроект", затверджений в 2008 році, передбачає розв'язку-"конюшину" з новим поворотом з вул. Довженка на пр-т Перемоги, а також знесення будівлі цеху заводу "Більшовик" на перехресті вул. Гетьмана і пр-ту Перемоги.
!zn
Читайте також:
На Шулявці знесуть частину "Більшовика"
На добудову Подільського мосту в Києві не вистачає півтора мільярда