Більшість скарг, які громадяни висловлювали на особистих прийомах у міністра внутрішніх справ Віталія Захарченка і керівників в областях, стосувалися порушень, допущених при розслідуванні кримінальних справ минулих років, іноді - 6-7 років тому. Про це повідомляє прес-служба МВС з посиланням на заяву міністра.
"Завершився перший етап розпочатих мною виїзних прийомів громадян, під час яких кожен міг прийти і поскаржитися на будь-які відомі йому порушення законності", - повідомив Захарченко.
Міністр зазначив, що кількість скарг на роботу міліції і подяк за сумлінне виконання правоохоронцями своїх службових обов'язків є приблизно однаковим. Так, з 950 скарг, що надійшли, тільки 51 стосується неправомірних дій з боку працівників органів внутрішніх справ. Приблизно такою ж є кількість подяк працівникам міліції.
Крім того, більшість порушених заявниками питань не віднесено до компетенції МВС. Серед них - підвищення розміру пенсії, поліпшення статусу ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, побутові проблеми і т.д.
"На мою думку, той факт, що люди з усіма своїми проблемами звертаються в міліцію, свідчить про довіру громадян до нас. І в першу чергу - жителів сільської місцевості, для яких дільничний інспектор міліції - це найближчий представник влади і чи не найперший помічник", - вважає міністр внутрішніх справ. !zn
Читайте також:
Незалежна медіа-профспілка назвав міліцію "збройної кримінальним угрупованням"
Українці сподіваються, що "Беркут" ще можна буде використовувати на благо громадян
У міліції стверджують, що їм довіряють 26% громадян
Повністю довіряють міліції тільки 1% українців