Для завершення будівництва Подільського мостового переходу необхідно 4,5 млрд грн, повідомив заступник директора комунального підприємства "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва" Микола Васильцов.
"Роботи не ведуться зараз. Займаємося дрібними роботами, монтуємо металоконструкції на Рибальському острові. Але зараз оформляється кредит, і, думаю, у вересні розпочнемо роботи у повному обсязі", - сказав Васильцов в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
За його словами, зараз загальна вартість будівництва Подільського мостового переходу оцінюється в 7,4 млрд грн (близько 920 млн доларів), для завершення робіт необхідно 4,5 млрд грн.
Васильцов повідомив, що дирекція відмовилася від використання в подальшому крану Захарій, який зараз перебуває на ремонті. "Це не наш кран. Нібито він десь на судноверфі в Сімферополі ремонтується, і нібито вже готовий. Але ми прийняли рішення - будемо піднімати арку своїми підйомниками. Вже прийнято таке рішення, розроблено проект", - зазначив він.
При цьому Васильцов категорично спростував чутки про те, що вже змонтовані конструкції моста проржавіли і не підлягають добудові. "Про що Ви говорите! Ми отримуємо метал з ґрунтом товщиною 100 мікрон!" - підкреслив він.
За його словами, на Русанівських садах вже вирішено питання про відселення 215 з 259 власників дачних ділянок, які потрапляють у смугу відведення мостового переходу.
Він також повідомив, що прийнято рішення про проходження лінії метро на Троєщині по проспекту Маяковського, а не вулиці Бальзака, як передбачено затвердженим проектом. У зв'язку з цим будуть вноситися відповідні зміни, однак це не стосується будівництва першої пускової ділянки, яка закінчується станцією на бульварі Перова. "Незалежно від цього, ми виходимо на бульвар Перова. За Райдужною метро опускається під землю на 15 метрів і йде на Маяковського", - пояснив Васильцов.
Будівництво Подільського мостового переходу було розпочато наприкінці 2003 року. Спочатку його вартість оцінювалася в 500 млн доларів. !zn
Читайте також:
Влада Києва підготувала новий генплан забудови столиці: чотири тунелі і нові станції метро
Міст на Троєщину відкриють у 2014 році
На добудову Подільського мосту в Києві не вистачає півтора мільярда