"Допоможіть! Нас розоряє екс-губернатор, а нині віце-прем'єр Олександр Вілкул. Вся наша надія на ЗМІ. Без коштів хочуть залишити 1 200 сімей. Ми готові до протесту. Відправляємо Вам офіційний документ нашої профспілки", - йдеться в тексті листа.
У профспілковому комітеті підприємства зазначили також, що в результаті зупинки заводу, державний бюджет недоотримає 80 мільйонів гривень податків на рік.
За його словами, призначення 24 грудня віце-прем'єр-міністром колишнього губернатора Дніпропетровської області поклало початок атаці на завод.
"У грудні 2012-го, відразу після призначення пана Вілкула віце-прем'єр-міністром, у нас раптово почалися проблеми з поставкою гострякових рейок з "Азовсталі". Відвантаження припинилося без пояснення причин, причому ми не одержали продукцію, яку вже оплатили. Розрив поставок з "Азовсталі" створив для нас серйозні проблеми. Невдовзі ми зрозуміли, що ця акція була невипадковою. Наступною ворожою дією проти нашого заводу стало припинення оплати за вже поставлені "Укрзалізниці" стрілкові переводи. Всі закупівлі в нас були взагалі зупинені. Заборгованість досягла на сьогодні 91 мільйона гривень. Причин нам також не пояснювали. І в січні 2013-го до нас із проханням про переговори звернулися Олександр Шпилька, генеральний директор холдингу "Трансінвест", і Володимир Мезенцев, генеральний директор ТОВ "Лемтранс". Переговори були короткі - ці пани запропонували акціонерам продати наше підприємство", - повідомив Левін.
За його словами, керівництво підприємства відразу відповіло відмовою, проте їм ще раз у жорсткій формі запропонували продати завод, причому за конкретну ціну - зухвало сміховинну.
- Вілкул в овечій шкірі. Як віце-прем'єр-міністр "віджимає" завод
"Відразу після нашої відмови, починаючи з січня ц.р., Дніпропетровський завод потрапив у справжню облогу контролюючих органів. Спочатку до нас прийшла Державна фінансова інспекція. Потім Державна податкова служба почала перевіряти якісь минулі періоди. За нею - пожежна інспекція", - уточнив акціонер.
"Вілкул взяв на себе відповідальність за розвиток транспорту, оскільки курирує цей напрямок в уряді. І Мезенцев, і Шпилька - це люди Вілкула, що представляють так звану "криворізьку групу" СКМ. Вони діють від імені Вілкула. Всі з одного міста, багато років працювали разом. Зараз створили "Трансінвест" і хочуть наповнити його активами, не гребуючи брудними і неконкурентними методами боротьби. Хочуть все, відразу і безкоштовно", - сказав Левін.
Дніпропетровський завод був лідером розробки і виробництва стрілочних переводів у СРСР. Завод зберіг головну конкурентну перевагу - науково-конструкторське бюро. Підприємство є одним з найбільших платників податків Дніпропетровської області. У 2012-му сплатило до бюджету 77 млн грн податків. Інвестиції за 4 роки в нове обладнання - 175 млн грн. Прибуток ДСЗ збільшився на 46% у порівнянні з 2011-м. На підприємстві працюють 1200 осіб, зарплати тут вище середніх у галузі в цілому, діє соціальний пакет. !zn
Читайте також:
Вілкул в овечій шкірі. Як віце-прем'єр-міністр "віджимає" завод
Їздити "Хюндаями" стане небезпечно - "Укрзалізниця" не закупила потрібні стрілочні переводи
Бізнес-структури, близькі до Вілкула, намагаються "віджати" Дніпропетровський стрілочний завод
Місцевій владі заборонили купувати імпортний міський транспорт