У Києві презентували соціальну рекламу до 3 для ветеранів та їх онуків. "Пам'ятаємо. Пишаємося. Переможемо!".
Соціальні ролики створені на замовлення групи "Інформаційний спротив", за сприяння Національної гвардії України і Національного військово-історичного музею України.
"Цей проект націлений на те, щоб зупинити хвилю пропаганди і спекуляцій з приводу святкування Дня Перемоги, ветеранів та нагород Другої світової війни. Соціальні рекламні ролики розповідають історію двох поколінь, які знаходять спільну мову, незважаючи на бурхливий конфлікт", - повідомив народний депутат України і координатор групи "ІС" Дмитро Тимчук.
"У центрі оповідання - ветерани, яким дзвонять їхні онуки, солдат української армії та медсестра з військового госпіталю. Ці діалоги набагато краще, ніж політична риторика, кажуть про справжнє ставлення сучасних" бандерівців ", як іменує нас російська пропаганда, в пам'яті наших дідів, зупинили фашизм. Їх подвиг ми цінуємо і ніколи не забудемо ", - додав він.
Режисером ролика виступив ізраїльський режисер Елі Свердлов. Головні ролі ветеранів виконали зірки вітчизняного кіно Володимир Талашко та Ніна Антонова.
В одному сюжеті онука вітає бабусю з Днем Перемоги, на що ветеран відповідає російською мовою "Героям слава".
В іншому - онук, що проходить військову службу, вітає діда з святом великої Перемоги. Ветеран також відповідає російською мовою "Слава Україні".
Відеосюжети дублюються українською мовою.