Мінінфраструктури влаштувало в Чорному морі екологічну катастрофу – експерт

Поділитися
Мінінфраструктури влаштувало в Чорному морі екологічну катастрофу – експерт Фото: Facebook
У Чорне море виливаються нафтопродукти з тонучого пошуково-рятувального судна.

Як пише в Facebook виконавчий директор Асоціації морських агентств України Ксенія Підручна, у тому, що в Чорне море виливаються нафтопродукти з тонучого пошуково-рятувального судна «Аметист», винне Міністерство інфраструктури під керівництвом Владислава Криклія, яке свідомо ігнорує дотримання міжнародного морського законодавства і закриває очі на відверте злодійство в Морської пошуково-рятувальної служби.

Підручна повідомляє, що нинішнє затоплення «Аметист» далеко не перше, і відбувається воно «тому що, за наявною інформацією, власники судна (Морська пошуково-рятувальна служба - МПСС) вирізали всі нутрощі на метал - так, про всяк випадок. Бо 10% від корабельного збору (300 млн грн на рік) їм мало. З судна в акваторію порту виливаються залишки нафтопродуктів».

Тим часом, подібне розпилювання плавзасобів на металобрухт призводить до екологічних катастроф, що зараз і відбувається з «Аметистом». До речі, Асоціація морських портів України, підпорядковується Криклію, навіть не вважала за потрібне повідомити про витіканні нафтопродуктів в Держеконіспекцію.

Однак в Держеконіспекції, на яку посилається Підручна, встановили не тільки сам факт витікання нафтопродуктів, а й спробу приховати витік. На підставі встановленого факту витоку проти співробітників Чорноморської філії АМПУ Держекоінспекція вже направила в прокуратуру Одеської області подання про порушення кримінальної справи.

Втім, як пише виконавчий директор АМАУ, свідоме ігнорування міжнародного екологічного законодавства для міністерства інфраструктури є нормою. Як приклад вона наводить недавню ініціативу Мінінфраструктури, яке хоче заборонити реєстрацію однокорпусних наливних суден, залишивши при цьому в експлуатації всі попередні однокорпусні танкери.

Це, як пише Підручна, пряме і грубе порушення Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню із суден МАРПОЛ-73/78.

Однак показова реакція відомства Криклія на вимогу дотримуватися міжнародного законодавства: «Дотримання МАРПОЛ-73/78 - це не «бізнес-орієнтований підхід».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі