"За нашими попередніми розрахунками, загальний бюджет реалізації цієї стратегії до 2030 року складе близько $ 60 млрд. З них більше половини передбачено з Дорожнього фонду бюджету "Укрзалізниці", Адміністрації морпортів та інших відомств. Іншу частину ми плануємо залучити за рахунок прямих зовнішніх інвестицій, за рахунок державно-приватного партнерства, концесій, а також позик", - заявив Омелян.
Він додав, що в частині зовнішніх інвестицій, в першу чергу, міністерство планує залучати приватний іноземний капітал для створення нових робочих місць у сфері інфраструктури.
У той же час, глава представництва ЄС в Україні Хьюг Мінгареллі заявив, що з боку Євросоюзу планується мобілізувати Європейський інвестиційний Банк.
"Також ми будемо розглядати можливість залучення зовнішнього інвестиційного плану ЄС", - зазначив Мінгареллі.
За словами Омеляна, першим пріоритетом зазначеної стратегії є створення конкурентоспроможної та ефективної транспортної системи в Україні. Крім того заплановано розвиток її інноваційної складової, а також створення глобальних інвестиційних проектів.
У свою чергу, Мінгареллі додав, що з боку ЄС основним пріоритетом є розширення європейських транспортних мереж України та забезпечення їхніх взаємозв'язків з українськими транспортними системами.
Згідно з Транспортною стратегією 2030, серед іншого Міністерство інфраструктури планує відремонтувати 16 з 19 існуючих в Україні аеропортів і добудувати ще 30. Крім того планується побудувати за принципом концесійних доріг 10 автобанів, і оснастити дороги комплексами автоматичного вагового контролю. До того ж Міністерство інфраструктури має намір до 2030 року повністю відмовитися від перевезення пасажирів за допомогою маршруток.