Майбутнім педагогам потрібно підвищувати прохідний бар'єр ЗНО зі STEM-предметів – експерт

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Майбутнім педагогам потрібно підвищувати прохідний бар'єр ЗНО зі STEM-предметів – експерт © 5.ua
Низькі прохідні бали сьогодні позначаються на якості навчання точним наукам у майбутньому.

Кілька місяців тому Мінцифри і МОН оголосили про старт проєкту з реформи IT-освіти в школах і університетах та створили робочу групу, до якої увійшли представники вишів, бізнесу, IT-сектора.

Важливим пунктом реформи є підвищення прохідного бар'єру зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) для вступників на педагогічні спеціальності, пише співзасновник харківського IT-кластеру Едуард Рубін у статті «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах».

«Бар'єр іспиту ЗНО для вступу на педагогічні спеціальності зі STEM-предметів потрібно підвищувати, бо поріг 130 балів на математичні факультети - це нонсенс», - зазначає автор.

Що робити з математикою у школах, де взяти технарів і вчених природничих наук, коли більшість молоді хоче стати юристами та менеджерами? Вітчизняні ІТ-шники вирішили взятися за ці проблеми глобально: вирощувати зі шкільної лави кадри для себе та інших технологічних галузей. Як? Читайте в матеріалі Едуарда Рубіна «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах» в ZN.UA.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі