Локдаун у Києві: як працюватимуть спецперепустки, якщо столицю знову накриє жорсткий карантин

Поділитися
Локдаун у Києві: як працюватимуть спецперепустки, якщо столицю знову накриє жорсткий карантин
Керівники підприємств зараз можуть авторизуватись у системі та подати заявку, щоб отримати дозвіл.

Київська міська державна адміністрація розробила електронну систему для отримання спеціальних перепусток у громадський транспорт на випадок посилення карантинних обмежень. З вівторка, 10 серпня, ця система запрацювала в тестовому режимі, інформує  пресслужба Київської міської влади.

Заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба зазначив, що підприємства, установи та організації усіх форм власності мають змогу заздалегідь оформити заявки, аби мати час пройти необхідні погодження.

«Передумов для запровадження суворого карантину сьогодні в Києві немає. Проте ми не хочемо, щоб третя хвиля застала столицю зненацька. Тому готуємось завчасно за всіма напрямами: медицина, освіта, інфраструктура», – заявив Кулеба.

Оформити перепустки можна онлайн, ними зможуть скористатися ті підприємства та організації, що забезпечують життєдіяльність міста.

Для замовлення спеціальних перепусток потрібно виконати такі три кроки:

  • авторизуватись у системі за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис). Керівник може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи;
  • заповнити електронну форму заявки (підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун). Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ, для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД;
  • чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника.

Інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі.

В КМДА наголошують, що для запобігання фальсифікації, всіх працівників, поданих у списку, будуть перевіряти щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації.

Якщо підприємство отримало спецперепустки, то транспортна картка працівника активується автоматично. Щоб скористатися громадським транспортом працівнику потрібно мати транспортну карту.  

Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок Київ Цифровий та додавши транспортну карту.

Зазначається, що працюватимуть картки трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина. Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.

Нагадаємо, у квітні минулого року у зв'язку з посиленням карантину проїзд в громадському транспорті та метро в Києві здійснювався тільки за спеціальними перепустками.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі