За його словами, жовті номери потрібні, "щоб Нацполиция змогла ідентифікувати офіційного перевізника і нелегального", пише УНІАН.
"Це не буде ущемляти офіційного перевізника, а навпаки, у нього будуть переваги. Якщо ми говоримо про місто, то буде дозволена зупинка у місцях висадки і посадки пасажирів громадського транспорту, де на даний момент зупинятися їм заборонено. Також за рух по смузі громадського транспорту вони не будуть залучатися до відповідальності", – сказав заступник міністра. Також жовті номери будуть зручні і пасажирам.
"Пасажири будуть чітко розуміти, коли викликають таксі, що автомобіль з жовтими номерами є ліцензованим перевізником, який несе повну відповідальність за безпеку пасажира. Щоб ви розуміли, в Києві кожне третє таксі – нелегальне і не несе ніякої відповідальності за безпеку", – сказав Лавренюк.
Тим часом , у деяких містах світу запускають в роботу безпілотні таксі.