Кличко виграв суд проти телеканалу «1+1»

02 березня, 2021, 18:12 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Подільський райсуд Києва частково задовольнив позов міського голови.

Кличко виграв суд проти телеканалу «1+1»
© liga.net

Міський голова Києва Віталій Кличко виграв суд проти телеканалу «1+1» про захист честі, гідності та ділової репутації, повідомили у пресслужбі мера. Кличко та Дмитро Білоцерковець подали позов разом ще в 2019 році.

«Наскільки ви пам’ятаєте, тоді проти мене була розгорнута широка кампанія з дискредитації. І я заявив, що захищатиму свою честь і гідність у суді. Тому й подав позов до суду на канал «1+1», який поливав мене брудом. Про наступ на свободу слова тут не йдеться», - заявив міський голова.

Згідно з реєстром, рішення, датоване 11 листопада 2020 року,  виніс Подільський районний суд столиці. Суд постановив, що «Телекомпанія «Студія 1+1» має спростувати неправдиву інформацію в ефірі програми «Гроші». Також Печерський суд зобов’язав видалити програму, у якій оприлюднили відповідні дані, зі всіх інформресурсів телекомпанії та соцмереж, пов’язаних з нею. Зазначимо, що позов задовольнили частково.  Згідно з рішенням суду, з «1+1» мають стягнути на користь Білоцерковця 50 тисяч гривень в рахунок відшкодування моральної шкоди. При цьому позивачі просили стягнути 1,5 млн гривень.

Мова йде про сюжет програми «Гроші» «Як крадуть у киян, або схеми Кличка на МАФах», який вийшов у ефір  24 червня 2019 року. У сюжеті розповідали, що Кличко разом із керівником Департаменту міського благоустрою Дмитром Білоцерковцем нібито збирають "чорний кеш" з кіосків у столиці. А якщо власник МАФу відмовляється платити, то кіоск демонтують. При  цьому в програмі стверджувалося, що власники таких кіосків платять «смотрящим» 7-30 тисяч гривень кожного місяця.

Читайте також: Кличко віддав тендер на поставку трамваїв хлібокомбінату

Нагадаємо, у 2019 році після виходу сюжету Кличко заявив про те, що проти нього розгорнута масштабна компанія щодо дискредитації. За словами міського голови, її організували представники нової влади і соратники експрезидента Віктора Януковича.

Також Кличко зазначив, що не вважає свій позов наступом на свободу слова, оскільки тодішній директор каналу Олександр Ткаченко зацікавлений у звільненні голови КМДА і занятті його посади, що позначається на ангажованості сюжетів каналу.

По матерiалам: ZN.UA / Підготував/ла : Юлия Москаленко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК