"Київстар" обіцяє компенсації абонентам, у яких тимчасово пропав зв'язок та гроші з рахунку

Поділитися
© 3Dnews
Проблеми зі зв'язком уже усунули, запевняють у компанії.

Вранці 3 лютого у значної кількості абонентів мобільного оператора "Київстар" зникла можливість дзвонити, у деяких з рахунку зникли гроші, інші не могли перевірити рахунок, також були перебої у роботі сайту та мобільного додатка оператора. Компанія пообіцяла всім постраждалим абонентам компенсації, йдеться на сторінці Kyivstar у Facebook.

"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися із такими складнощами. Вони нараховуватимуться автоматично", - йдеться у повідомленні.

"Київстар" пообіцяв відповісти на всі запитання абонентів. Їх можна надсилати до особистих повідомлень сторінок компанії в соціальних мережах.

У коментарі "Інтерфаксу" компанія зазначила, що у абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.

Пресслужба “Київстару” запевняє, що можливість телефонувати вже відновлено.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі