Вранці 3 лютого у значної кількості абонентів мобільного оператора "Київстар" зникла можливість дзвонити, у деяких з рахунку зникли гроші, інші не могли перевірити рахунок, також були перебої у роботі сайту та мобільного додатка оператора. Компанія пообіцяла всім постраждалим абонентам компенсації, йдеться на сторінці Kyivstar у Facebook.
"Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися із такими складнощами. Вони нараховуватимуться автоматично", - йдеться у повідомленні.
"Київстар" пообіцяв відповісти на всі запитання абонентів. Їх можна надсилати до особистих повідомлень сторінок компанії в соціальних мережах.
У коментарі "Інтерфаксу" компанія зазначила, що у абонентів контрактних тарифних планів послуги працюють у звичайному режимі.
Пресслужба “Київстару” запевняє, що можливість телефонувати вже відновлено.