Кабінет страхувальника: що змінилося для роботодавців

Поділитися
Кабінет страхувальника: що змінилося для роботодавців © freepik/freepik
Роз'яснення дали у ПФУ.

В Україні роботодавці можуть можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу та його переміщення з одного структурного підрозділу в інший. У Пенсійному фонді України (ПФУ) розповіли, які зміни відбулися у функціоналі кабінету страхувальника.

У Фонді зазначили, що на виконання постанови уряду від 05.06.2024 № 650 «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» ПФУ забезпечено інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (РЗО) та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

«Відтепер роботодавці в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору», – йдеться у повідомленні.

Так, для подання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню «Комунікації з ПФУ» доповнено опцією «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)»/ «Повідомлення про зміни в трудових відносинах».

Якщо роботодавець подає зазначені відомості через вебпортал ПФУ, дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Також роботодавці отримали можливість одержувати інформацію з РЗО про:

  • осіб, які на момент формування запиту перебувають у трудових відносинах з роботодавцем – пункт меню «Комунікації з ПФУ» / «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Запит на отримання переліку осіб працюючих у страхувальника»;
  • особу, за період перебування у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за періоди починаючи з 2011 року) – пункт меню «Комунікації з ПФУ» / «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)» / «Запит на отримання інформації про трудові відносини по особі».

У ПФУ додали, що страхувальник в особистому кабінеті за допомогою пункту меню «Користувачі кабінету страхувальника» може підтримувати в актуальному стані дані про уповноважених спеціалістів, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників.

Для доповнення списку таких спеціалістів призначено кнопку «Додати». Уповноважений спеціаліст, який має КЕП службової особи юридичної особи (керівник, головний бухгалтер, спеціаліст кадрової служби), де прописано його РНОКПП та код ЄДРПОУ роботодавця, зможе увійти в кабінет страхувальника, переглянути відомості про трудові відносини працівників та ввести нові.

Раніше ми писали, як роботодавцю надіслати повідомлення до ПФУ про виплату коштів застрахованим особам.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі