Імпорт вагонів з РФ вплинув на ринок праці в Україні

Поділитися
Імпорт вагонів з РФ вплинув на ринок праці в Україні Фото УНІАН
Українські підприємства виробили лише 35 тисяч вагонів за 5 років.

Завезення в Україну зношених та списаних вантажних вагонів із Росії призвело до колапсу українського вагонобудування, однієї з найважливіших галузей промисловості.

Про це заявив генеральний директор Кременчуцького сталеливарного заводу Ростислав Дубров, виступаючи на KUKHAR Discussion Court, повідомляє УНІАН.

За його словами, все почалося у 2016 р., коли в Росії було ухвалено наказ про списання вагонів з перевищеним терміном нормативної експлуатації, на яку дається гарантія заводу-виробника.

"Це було зроблено зрозуміло для чого – це державні інтереси, Росія підтримує свою вагонобудівну галузь", – пояснив Р.Дубров. Після цього кілька великих українських компаній купили у Росії понад 30 тис. старих списаних вагонів.

"А українські підприємства за цей період (2016-2020 рр.) виробляють 35 тис. вагонів – за 5 років. Причиною (падіння виробництва – ред.) є захід цих старих вагонів", - наголосив він. Директор КСЗ нагадав, що у 2011-2012 роках. випускалося 50 тис. вагонів на рік. У січні-вересні поточного року виробництво вантажних вагонів в Україні становило лише 1394 од.

"Чим це загрожує галузі? Насамперед втратою кадрів. На 66% скоротилася кількість працюючих порівняно з 2011-2012 рр. Причому йдуть насамперед ті, хто в змозі змінити професію. Цілі покоління, цілі династії, які працювали на вагонобудівних заводах Україна – вони сьогодні перериваються", - сказав директор КСЗ.

За його словами, зараз на вагонобудівних заводах працюють або пенсіонери, або люди передпенсійного віку, але можливість відновити кадровий потенціал є. "У нас є рік. Через рік навіть ці люди, хто сьогодні працює, - втратять упевненість, що щось може змінитися", - заявив директор КСЗ.

На його думку, реанімувати галузь можна шляхом ухвалення в Україні аналогічного наказу про списання старих вагонів та за рахунок виконання президентської програми "Велике будівництво: Нова українська залізниця".

"Ми сьогодні просто кричимо, що ця програма потрібна, інакше ми втратимо цю галузь і Україна стане повністю залежною від сусідів. Тому що ніхто в Європі, Америці чи Китаї не виробляє вагони за українським стандартом. У нас свій стандарт 1520 і український вагон виробляється в рамках цієї стандартизації. Це Росія насамперед Казахстан і Білорусь", - сказав директор КСЗ.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури спільно з УЗ планує запустити програму поступового обмеження терміну експлуатації вагонів та будівництва нових вагонів замість списаних.

З цією метою Мінінфраструктури розробило та опублікувало проект наказу про порядок списання зношених вагонів

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі