Хвилина політичної реклами на радіо напередодні виборів президента в прайм-тайм максимально коштуватиме 2400 гривень. Про це повідомляє Громадський рух ЧЕСНО , який проаналізував розцінки на політичну рекламу на радіо.
За 30-секундний ролик політичної реклами на радіо кандидат у президенти заплатить щонайбільше 1200 гривень. Таку ціну правлять "Хіт FM" та "Русское радио" під час денного ефіру: 40 грн та 39 грн за секунду відповідно. Секунда реклами на "Національному радіо" в середньому обійдеться в 30 гривень.
Інші радіостанції продають секунду денного ефіру під рекламу менш ніж за 20 гривень: від 19 гривень – "KISS FM", до 12 гривень – радіо "Мелодія". На деяких радіостанціях, наприклад "Євромюзік", "Шарманка", "Радіо Next", "Нова хвиля", секунда реклами в денному ефірі коштує до 3 гривень.
Зазначимо, що на телебаченніза політичну рекламу кандидатам найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі. При цьому найдорожчу рекламу транслюють канали з найвищими рейтингами, серед яких лідирує телеканал ТРК "Україна", далі йдуть "1+1" та "Інтер". До прикладу ролик тривалістю 30 секунд на ТРК "Україна" коштуватиме майже 170 тисяч гривень, а хвилинний – понад 300 тисяч.