Голова Одеської ОДА Степанов запровадив сервіс онлайн-петицій, які розглядатиме особисто

Поділитися
Голова Одеської ОДА Степанов запровадив сервіс онлайн-петицій, які розглядатиме особисто
Перше колективне звернені вже з'явилося на новому веб-порталі Одеської області.

Колективні звернення громадян, відправлені за допомогою сервісу онлайн-петицій, в разі якщо вони наберуть 1 тисячу і більше голосів, голова Одеської ОДА Максим Степанов розглядатиме особисто. Про це він заявив в ході презентації нового офіційного веб-порталу Одеської області.

За словами Степанова, кожен мешканець Одещини, який має електронну адресу, може створити свій профіль та користуватися сервісами порталу – направляти свої звернення та пропозиції щодо проблем області, створювати петиції ( колективні звернення) до керівника облдержадміністрації. Також передбачена реєстрація за допомогою найпопулярніших соціальних мереж, bankID та електронного цифрового підпису.

"Усі звернення одразу потрапляють до бази даних порталу, де їх можна відстежувати за допомогою інтерактивної мапи. Статус виконання своїх звернень користувачі зможуть побачити і просто на сторінці особистого кабінету. Щодо колективних звернень у формі петиції - якщо таке звернення за 90 днів набере 1000 або більше голосів мешканців Одещини, я особисто його розгляну", - зазначив Степанов.

Перше колективне звернення, зареєстроване громадськими активістами, з проханням до голови ОДА допомогти у придбанні автобусу для вихованців військово-морського ліцею Одеси вже з'явилася на новому веб-порталі Одеської області.

"Цей сучасний та зручний веб-ресурс створено для того, щоб спілкування з органами місцевої влади нарешті перетворилося з монологу бюрократів на діалог із громадою. Без перебільшення скажу - ми першими в Україні на обласному рівні запроваджуємо сучасні світові стандарти комунікації", - підкреслив Степанов.

У особистому кабінеті користувача будуть також доступні підписки на регулярне інформування щодо надзвичайних ситуацій та важливих подій - зміни руху транспорту, тимчасового відключення комунальних послуг тощо. Окрім того, незабаром запрацює короткий телефонний номер call-центру ОДА, проте вже зараз громадяни мають змогу звертатися за звичайними "довгими" номерами, які вказані на сайті.

Як повідомлялося, 22 березня голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов презентував Стратегічний план дій на 2017-2019 роки, який отримав назву "Розумний регіон". Програма визначає основні пріоритети, цілі, програми та проекти розвитку Одещини, механізми їх реалізації, а також очікувані результати.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі