Газету "КоммерсантЪ-Україна" виставлено на продаж

Поділитися
Паперову версію "КоммерсантЪ Україна" продадуть, а на сайті запустять продаж квитків та товарів © Андрій Товстиженко, DT.UA
Таке рішення було ухвалено через збитковість проекту. Сайт видання закривати не будуть.

Видавничий дім "КоммерсантЪ" частково або повністю продасть газету "КоммерсантЪ Україна". Про це в інтерв'ю "Телекритиці" повідомив генеральний директор видавничого дому Павло Філенков. За його словами, український "КоммерсантЪ" збитковий, проте закривати проект не будуть через його політичний характер, тому й збираються шукати інший спосіб монетизації".

Також він заявив, що видавничий дім зараз активно інвестує у сайт видання. Найближчим часом планується посилити не тільки суто інформаційну складову, а також сервіси купівлі квитків та товарів. "Ми вбухуємо в нього (сайт - ред.) гроші, ми запускаємо програми для планшетників... Все це робимо тільки тому, що це роблять всі інші і не робити цього не можна... Ось з голою попою незручно ходити, без сайту незручно ходити", - розповів Філенков.

Він також додав, що таким чином компанія перестраховується на майбутнє. "Є відчуття, що перегрітість інтернет-проектів є у всьому світі, і ми в цьому сенсі повторюємо історію всього світу. Повторюємо так само, як ми тягнемо проект в Україні. Ми точно так само, щоб не опинитися у хвості, тягнемо і сайт", - пояснив Філенков, додавши, що дозволити собі закрити сайт видавничий дім не може. За його словами, при рівній аудиторії інтернету та паперовій версії сайт "Коммерсанта" отримує приблизно 10% рекламного доходу від обсягу паперового видання. "Це гідний показник", - заявив він.

Збитковість газети гендиректор видавничого дому пояснив так: "На сьогодні, з нашої точки зору, видань, а точніше медіакомпаній, що працюють "в білу" і сплачують повністю білу зарплатню, в Україні немає. Ми маємо свої стандарти. Ми змушені були на Україні працювати так само, як і ви. Через це щодо інших видань маємо негативний баланс за українським проектом".

Газету "КоммерсантЪ Україна" було запущено в 2005 році "з політичних міркувань за прямою вказівкою власника, а ним тоді був Борис Абрамович Березовський", розповів Філенков. У газети також є своє програма "Weekend", яка стала одним із найбільш вдалих проектів в Україні - без просування він відразу став успішним, у півтора-два рази перевищивши плани щодо розміщення реклами. !zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі