Фахівці GSC Game World навчатимуть геймдеву студентів КПІ

Поділитися
Фахівці GSC Game World навчатимуть геймдеву студентів КПІ © КПІ ім. Ігоря Сікорського /facebook.com
Навчання передбачає дуальну освіту.

Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського розпочинає підготовку майбутніх розробників відеоігор за новою освітньою програмою “Програмування комп’ютерних ігор”. До формування курсу приєднується одна з найвідоміших студій української та європейської геймдев-індустрії — GSC Game World, творці серії S.T.A.L.K.E.R., яким цього року виповнюється 30 років.

На факультеті інформатики та обчислювальної техніки студенти отримають доступ до майстер-класів, хакатонів, кіберзмагань, технічних семінарів та спільних дослідницьких проєктів зі спеціалістами GSC. Навчання передбачає не лише академічну підготовку, а й дуальну освіту: частину практичних завдань студенти виконуватимуть безпосередньо всередині робочих процесів студії, занурюючись у реальні цикли ігрового продакшену — від прототипування до повного виробничого пайплайну.

Університет підкреслює, що партнерство з GSC створює для студентів унікальні умови — можливість вчитися у команди, яка фактично сформувала національну індустрію ігор. За 30 років існування студія стала одним із символів України у світі, а її проєкти вплинули на культуру кількох поколінь гравців. Саме тому КПІ запускає також програми профорієнтації та підвищення кваліфікації, орієнтовані на тих, хто прагне працювати у GameDev на глобальному рівні.

Нагадаємо, цього року студія GSC Game World відзначає 30 років роботи. Інвестор GSC Максим Кріппа згадує, що ключовим моментом розвитку став 2020 рік — час, коли команді потрібно було здійснити технологічний стрибок, розширити компетенції та зміцнити команду. «Ми з партнерами мали амбіцію — вивести український геймдев на глобальний рівень. Це було б неможливо без нового досвіду, капіталу, технологій та розвитку команди», — говорить він.

Інвестиції дозволили студії переосмислити масштаб проєктів і перейти до нового рівня продакшену. Це стало особливо важливо під час повномасштабної війни, коли команда не лише зберегла процес розробки S.T.A.L.K.E.R. 2, а й суттєво оновила концепцію гри. Проєкт перетворився на цифрового амбасадора України у світі: символ стійкості, здатності працювати під тиском і водночас створювати продукт глобального масштабу.

Після релізу на ПК та Xbox студія розширила географію присутності — гра вийшла також на PlayStation 5, відкривши доступ до нової міжнародної аудиторії. За словами Кріппи, це стало підтвердженням того, що український GameDev не лише здатен конкурувати з провідними світовими студіями, а й посідати перші місця у чартах продажів. «Сьогодні GSC — це команда, що виросла у десять разів. Це мільйони проданих копій, топові позиції у світових чартах, присутність у 80 країнах світу. Але попереду ще більше — нові всесвіти, формати та горизонти масштабування. Ми тільки починаємо. Все обов’язково буде Україна», — резюмував Максим Кріппа.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі