Експерт називає основні нововведення реформи IT-освіти у школі

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Експерт називає основні нововведення реформи IT-освіти у школі
Якщо допустити до викладання професіоналів-практиків, хай навіть без «палітурки» педагога, за 5-7 років можна буде побачити бум зацікавлення фізикою, хімією, біологією та іншими науками.

Українська освіта давно потребує змін, і кожен політик, що приходить до влади, хоче оголосити реформу системи. IT-сектор як галузь, котра найшвидше зростає, виступає основним замовником на фахівців і першою підтримує освітні ініціативи, що забезпечують приплив у неї кваліфікованих працівників. 

Однак потрібні конкретні кроки з позначеними KPI, а не пустушки у вигляді реорганізацій і модернізацій, пише співзасновник харківського IT-кластеру Едуард Рубін у статті «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах».

Кілька місяців тому Мінцифри й МОН оголосили про старт проєкту реформи IT-освіти в школах та університетах і створили робочу групу. «Ми відкрито говоримо, що зміни торкнуться передусім IT-освіти. Торкнуться вони й шкіл та університетів», - коментує проєкт Рубін.

У цьому проєкті розробляються і зміни в шкільній програмі з предметів STEM. Однак варто пам'ятати, що від доброго рівня підготовки випускників школи з математики, який передбачається у межах реформи, виграють усі галузі.

«Якщо допустити до викладання професіоналів-практиків, хай навіть без «палітурок» педагога, то через 5-7 років можна буде побачити бум зацікавлення такими дисциплінами як фізика, хімія, біологія та багато інших», - прогнозує автор.

Вищу освіту, особливо у високотехнологічних галузях, не можна поліпшити, якщо немає базової підготовки випускників середньої школи. Реформа закладає зміни й тут.

Школам потрібні хороші вчителі, професіонали-практики без педагогічної освіти готові ділитися знаннями з дітьми. Для цього передбачається створити сертифікаційні програми для «вчителів-світчерів» і спростити вимоги до підготовки потенційних учителів. Це залучить у школи тих, хто має відповідні знання, але не вчився п'ять років на педагога.

Важливим пунктом є розробка відеокурсів із математики та інших STEM-предметів. Це дасть школярам доступ до уроків від найкращих викладачів. 

Що робити з математикою у школах, де взяти технарів і вчених природничих наук, коли більшість молоді хоче стати юристами та менеджерами? Вітчизняні ІТ-шники вирішили взятися за ці проблеми глобально: вирощувати зі шкільної лави кадри для себе та інших технологічних галузей. Як? Читайте в матеріалі Едуарда Рубіна «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах» в ZN.UA.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі