Експерт називає основні нововведення реформи IT-освіти у школі

16 вересня, 2021, 11:55 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Якщо допустити до викладання професіоналів-практиків, хай навіть без «палітурки» педагога, за 5-7 років можна буде побачити бум зацікавлення фізикою, хімією, біологією та іншими науками.

Експерт називає основні нововведення реформи IT-освіти у школі

Українська освіта давно потребує змін, і кожен політик, що приходить до влади, хоче оголосити реформу системи. IT-сектор як галузь, котра найшвидше зростає, виступає основним замовником на фахівців і першою підтримує освітні ініціативи, що забезпечують приплив у неї кваліфікованих працівників. 

Однак потрібні конкретні кроки з позначеними KPI, а не пустушки у вигляді реорганізацій і модернізацій, пише співзасновник харківського IT-кластеру Едуард Рубін у статті «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах».

Кілька місяців тому Мінцифри й МОН оголосили про старт проєкту реформи IT-освіти в школах та університетах і створили робочу групу. «Ми відкрито говоримо, що зміни торкнуться передусім IT-освіти. Торкнуться вони й шкіл та університетів», - коментує проєкт Рубін.

У цьому проєкті розробляються і зміни в шкільній програмі з предметів STEM. Однак варто пам'ятати, що від доброго рівня підготовки випускників школи з математики, який передбачається у межах реформи, виграють усі галузі.

«Якщо допустити до викладання професіоналів-практиків, хай навіть без «палітурок» педагога, то через 5-7 років можна буде побачити бум зацікавлення такими дисциплінами як фізика, хімія, біологія та багато інших», - прогнозує автор.

Вищу освіту, особливо у високотехнологічних галузях, не можна поліпшити, якщо немає базової підготовки випускників середньої школи. Реформа закладає зміни й тут.

Школам потрібні хороші вчителі, професіонали-практики без педагогічної освіти готові ділитися знаннями з дітьми. Для цього передбачається створити сертифікаційні програми для «вчителів-світчерів» і спростити вимоги до підготовки потенційних учителів. Це залучить у школи тих, хто має відповідні знання, але не вчився п'ять років на педагога.

Важливим пунктом є розробка відеокурсів із математики та інших STEM-предметів. Це дасть школярам доступ до уроків від найкращих викладачів. 

Читайте також: Рано чи пізно всі математики та фізики матимуть роботу, пов'язану з IT – експертка

Що робити з математикою у школах, де взяти технарів і вчених природничих наук, коли більшість молоді хоче стати юристами та менеджерами? Вітчизняні ІТ-шники вирішили взятися за ці проблеми глобально: вирощувати зі шкільної лави кадри для себе та інших технологічних галузей. Як? Читайте в матеріалі Едуарда Рубіна «Більше математики і грошей: як зміниться ІТ-освіта у школах та університетах» в ZN.UA.

За матеріалами: ZN.UA / Підготував/ла : Ольга Чекіс
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК