В Україні для отримання деяких адміністративних та соціальних послуг громадянин має надати документ про зареєстроване місце проживання. У Мінреінтеграції розповіли, куди треба звертатися, щоб отримати довідку та які документи для цього потрібні.
У ДМС зазначили, що довідкою про зареєстроване місце проживання є витяг із реєстру територіальної громади.
Його можна отримати так:
- звернутися до органу реєстрації або до ЦНАПу;
- у застосунку або на порталі «Дія».
У Мінреінтеграції підкреслили, що витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
Для підтвердження місця проживання, зареєстрованого до 1 грудня 2021 року, можна подавати відомості про місце проживання, які були внесені до:
- паспорта громадянина України у формі книжечки;
- паспорта громадянина України або закордонного паспорта у формі е-паспорта чи е-паспорта для виїзду за кордон;
- витягу з реєстру територіальної громади.
Раніше ми писали, як українцям отримати довідку про відсутність судимості онлайн.