Система освіти має включати різні інструменти вивчення математики для різних груп учнів – тих, хто вже мотивований вчитися задля майбутньої професії, для тих, хто ще не визначився, для немотивованих та зневірених, зазначає у своїй статті для ZN.UA Ірина Єгорченко. Можна навіть створити спеціальну програму вивчення математики для тих, хто планує обрати гуманітарну професію.
Також необхідно створити коригувальні програми в університетах для студентів, у яких немає повноцінної шкільної освіти. Без спеціальних програм вивчення технічних наук та економіки, а також підготовка вчителів всіх предметів буде імітацією, пише авторка. Водночас студентам коледжів, які у школі математику фактично не вчили, необхідно дати хоча б базові знання.
Окрім того, необхідно підтримувати дорослих, які мають потребу в математичних знаннях, а також включити певні розділи математики до курсів для державних службовців: всі вони мають аналізувати числову інформацію. Україні варто запозичити досвід інших країн щодо створення відповідних програм з математики.
"Давайте пам'ятати, що математика - важлива частина культури людства, і намагатись показати дітям, що це красиво і цікаво", - підкреслює експертка.
Про те, чого чекати від Року математики в Україні читайте у статті Ірини Єгорченко, написаній для ZN.UA: "Вчити таблицю множення, здавати ЗНО і підтримувати вчителів".