Інститут масової інформації за результатами моніторингового аналізу 16 українських медіа, повідомив про те, що у ЗМІ з'явився новий тренд – сексизм, який експерти виявили у 61,5% новин від всіх дискримінаційних матеріалів, що увійшли до моніторингу.
"Мокрі купальники, пишні груди, стрункі фігури, пружні сідниці, витончені принади та інші словосполучення активно вживаються в заголовках українських медіа і, відповідно, несуть хвилю сексизму", - йдеться в повідомленні ІМІ.
Відзначається, що мову ворожнечі щодо росіян і жителів окупованих територій виявили у 23% від усіх матеріалів, що увійшли до моніторингу.
Також частина сексистських матеріалів містила об'єктивізацію жіночого тіла. Журналісти брали фото з Instagram-сторінок відомих жінок і робили новини, які експерти ІМІ називали "висмоктаними з пальця". Тут ІМІ наводить приклад матеріалів "УНІАН", "ТСН", "Обозревателя" і "24 каналу".
Експерти ІМІ не зафіксували жодної новини, яка містила приклад сексизму щодо чоловіків.
13% матеріалів, які містили мову ворожнечі, були присвячені жителям окупованих територій. Також експерти ІМІ зафіксували хейтспіч по відношенню до кримчан, які залишилися на окупованій території.
Хейтспіч по відношенню до росіян зафіксований у 10% загальної кількості дискримінаційних матеріалів.
Моніторинговий аналіз проводився в 16 загальнонаціональних інтернет-ЗМІ (дев'ять найрейтинговіших та сім ЗМІ, що підписали меморандум Медіаруху за дотримання професійних стандартів): obozrevatel.com, segodnya.ua, 24tv.ua, tsn.ua, strana.ua, pravda.com.ua, rbc.ua, unian.com, gordonua.com, nv.ua (М), liga.net (М), ukrinform.ua (М), zn.ua (М), censor.net.ua (М), tyzhden.ua (М), interfax.com.ua (М).
Загальна вибірка становила 15 000 матеріалів.