Про це пише в своїй статті для DT.UA народний депутат України Андрій Вадатурський, відзначаючи, що при цьому близько 90 млн, виділених з місцевих бюджетів у рамках співфінансування робіт, навряд чи зможуть пустити в обіг в повному обсязі до кінця року, левова частка (близько 75 млн) використано не буде.
"Як, власне, і кошти з державного бюджету - близько 350 млн у кінці року просто згорять. І з початку 2017-го потрібно буде знову оббивати пороги й просити уряд виділити кошти, пояснюючи при цьому, чому нічого за рік не зробили", - пише депутат.
Причини такої ситуації він пояснює на прикладі тендеру з ремонту двох ділянок (всього 10 км) дороги Н-11 "Миколаїв-Дніпро".
"Річ у тім, що в початковому варіанті підсумкового протоколу тендера серед допущених до акцепту підприємств значилися фірми ПП "Південьдортех" із найменшою ціною 62 млн, потім "Альтком" - із ціною 86 млн і ТОВ "БК Дорлідер" - із ціною 102 млн. І ймовірним переможцем тоді була компанія, що запропонувала найменшу ціну, бо економіка - передусім. Але приїхав новий начальник із новим завданням "зверху" і почав втручатися у процес. Він, не соромлячись, прямо вказував тендерному комітету, що його це не влаштовує і що має перемогти донецька фірма, на якій він, до речі, раніше працював", - йдеться в статті.
За словами Вадатурського, далі пішли дискусії про те, яка з компаній "хороша", а які - "погані".
"Далі були дискусії про те, яка з компаній "хороша", а які - "погані". І це було єдиним аргументом, коли переможцем тендера в день приїзду міністра інфраструктури Володимира Омеляна в Миколаїв 17 серпня визнали "Альтком" із ціною на 40% вищою, ніж найменша пропозиція! Причому досі залишається загадкою, хто вніс дані про переможця в електронну систему Вісника державних закупівель, оскільки секретар тендерного комітету - єдиний, хто мав це зробити за законом, не зміг увійти в систему! Ясно одне: рішення ухвалили в Києві і без тендерного комітету. Більшість членів комітету відмовилася йти на порушення закону й підписувати підсумкові протоколи за вказівкою зверху. Підписаного тендерним комітетом протоколу навіть з їхніми зауваженнями досі просто немає! І очікувано, що після оголошення результатів тендера більшість членів тендерного комітету просто звільнили. А в результаті спровокованого таким чином кадрового обвалу у відомстві й недовіри до нового керівництва служба не змогла до пуття провести більше жодного з решти 18 тендерів", - йдеться в статті.
Нагадаємо, новим виконуючим обов'язки голови Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) призначений Славомір Новак, - колишній міністр транспорту Польщі.
Детальніше про тендери на ремонт доріг у Миколаївській області читайте у статті ""Укравтодор": перезавантаження" Андрія Вадатурського у свіжому випуску тижневика "Дзеркало тижня. Україна".