Департамент ДАІ розробив низку змін для поліпшення організації дорожнього руху, які будуть застосовувати насамперед у великих містах України. Про це на брифінгу повідомив начальник департаменту ДАІ МВС України Анатолій Сіренко.
"Основна мета цих змін - попередження заторів, створення безпечного та комфортного руху громадського транспорту і наведення ладу у паркуванні автомобілів для розвантаження вулиць", - сказав Сіренко.
Насамперед, забороняється паркування автомобілів під кутом до проїзної частини. ДАІ здійснює демонтаж встановлених на проїжджій частині шлагбаумів, ланцюгів, табличок індивідуального паркування. Таким чином, демонтовано близько 600 об'єктів, у тому числі 400 табличок персонального паркування, які не передбачено держстандартом. У Києві демонтовано 267 з 353 шлагбаумів і 22 таблички приватної паркування.
Начальник департаменту ДАІ також зазначив, що вважає неефективною і висококорумпованою систему евакуаторів і штрафмайданчиків. "Я вважаю, що необхідно провести законодавчу роботу у цій сфері. Я заборонив ставити автомобілі на штрафмайданчики, тому що це висококорумпована сфера заробітку, і ціни за утримання автомобілів на штрафмайданчиках повинні становити 15-20 грн. на день, а не у десять разів більше, як зараз", - сказав він.
Також з метою реорганізації дорожнього руху у Києві визначено 11 ділянок, на яких можливий швидкісний режим руху - 80 км/год.
"Я категорично проти перевищення допустимої швидкості на цих ділянках дороги. Стандартна похибка наших приладів становить 2-3 км/год, зараз ще діє перехідний період, але незабаром проти водіїв, які перевищують цю позначку в 80 км/год більше ніж на 5 км, будуть застосовувати санкції", - зазначив Сіренко.
Сіренко також додав, що в Києві було проведено обговорення щодо зміни швидкісного режиму. З 21 ділянки доріг тільки 11-ти було надано швидкісний режим. !zn
Читайте також:
Державтоінспекція зняла обмеження на в'їзд автотранспорту до Києва