Будівництво найбільшого в Україні спорткомплексу загрожує Києву транспортним колапсом

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Будівництво найбільшого в Україні спорткомплексу загрожує Києву транспортним колапсом
Забудовник взявся за зведення об'єкта, навіть не подбавши плануванням інфраструктури. Будівництво спорткомплексу триває незважаючи на заборону.

На одній з найжвавіших магістралей Києва - перетині Столичного шосе та вул. Академіка Заболотного - зводиться будівля-самобуд: у девелопера відкликаний ордер на ведення робіт, громадські організації та місцеві депутати б'ють на сполох, передбачаючи виникнення в цьому транспортному вузлі автомобільного колапсу, але роботи не припиняються.

Йдеться про будівництво "Київ-арени" - найбільшого спортивного комплексу в Україні, здатного розмістити від 15 до 20 тис. глядачів залежно від проведеного заходу. Ця багатозадачна арена може служити і баскетбольним майданчиком, і хокейній, і концертній. Столиці, безумовно, такий мультиплекс необхідний, тим більше що в Україні буде проводитися Євробаскет-2015, і спортивний комплекс повинен відповідати всім жорстким вимогам УЕБА.

Однак забудовники, група компаній "Девіжн", на п'ядь землі спробували "впихнути невпихуєме". Сама арена ще помістилася, проте існує проблема із засобами пересування, точніше, з їх паркуванням. Згідно тільки з офіційними експертними розрахунками, біля об'єкта місткістю 18,6 тис. глядачів повинна бути парковка на приблизно 4500 машиномісць, а за іншими оцінками, і того більше - 6-8 тис. насправді картина інша: за даними Мінрегіонбуду, в складі комплексу передбачено тільки 370 машиномісць.

З досвіду центральних районів можна сміливо стверджувати, що машини будуть стояти скрізь: в зеленій зоні, в два ряди - на проїжджій частині і т.д., та в період проведення на "Київ-арені" заходів рух в цьому районі буде блоковано намертво. Палац "Україна" розрахований лише на 3,7 тис. місць, і біля нього поруч знаходиться метро, але в період проведення концертів там не проїхати.

На одному з нарад головний архітектор Києва Сергій Целовальник відверто заявив про неможливість реалізації проекту в рамках ділянки забудови без обов'язкового виконання містобудівних умов, у тому числі і будівництва парковки.

Целовальник на згаданій нараді назвав ще одну проблему, без вирішення якої будівництво "Київ-арени" неможливо, - це переконфігурування транспортного вузла. По-перше, на сьогоднішній день на цьому майданчику не існує функціональних заїздів-виїздів, що забезпечують під'їзд з різних напрямків. По-друге, завантаження автомагістралей в цьому районі є дуже високою, і в годину пік Столичне шосе та вул. Академіка Заболотного завантажені на 94,9-97,1% від нормативу. У пікові години максимальна інтенсивність руху становить 7,9-8 тис. автомобілів на годину. Додаємо до цієї цифри ще 4,5 тис. авт./год, тобто приїжджих уболівальників, і отримуємо завантаження в 150%. Навіть припустивши, що забудовник вирішить проблему парковок, і машини не будуть розкидані вздовж дороги, додатково пробки посиляться в силу того, що одна-дві смуги будуть зайняті автомобілями, заезжающими на паркінг.

За фактом виходить, що забудовник взявся за зведення об'єкта, навіть не подбавши плануванням інфраструктури. Експерти припускають, що забудовник має намір тільки спроектувати і побудувати фізичні заїзди і виїзди з "Київ-арени", тоді як потрібно перепроектувати всі транспортні потоки, розширити кількість смуг в деяких магістралях, побудувати нові транспортні переходи. Вартість усіх робіт по переконфігурації сайту може досягати 300 млн грн і існують великі сумніви, чи готовий приватний інвестор викласти такі гроші.

Будівництво "Київ-арени" триває, навіть незважаючи на те, що "Укрдержбудекспертиза" під натиском громадськості відкликала експертизу проекту, на підставі якої і був виданий ордер на будівництво. Відповідно, ордер відкликаний теж. За даними ZN.UA, ДАБК виносив кілька приписів про припинення будівництва, накладав штрафи і тепер має намір судитися з забудовником за самовільне будівництво.

Подробиці читайте в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна" у статті Володимира Боднарчука "Знову "Євро"... і знову скандали". !zn

Читайте також:

Київ посів друге місце у Східній Європі за темпами будівництва нових ТРЦ

Влада Києва "покращують" Позняки: замість поліклініки та школи побудують гігантський ТРЦ

Янукович запропонував зняти обмеження на забудову Києва

Після реконструкції Гостинного двору Контрактова площа перетвориться на автостоянку

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі