"[Ми зіткнулися] з проблемою перетворення країни, яка дійсно має вирішальне значення для стабільності і процвітання Європи", - сказав Даніель Білак, голова агентства з інвестицій "УкраїнаІнвест". "Найбільша проблема полягає в спробі отримати наше повідомлення [про те, як змінилася країна]".
Одна з проблем полягає в тому, що звичайні українці ще не відчувають багатьох змін у своєму повсякденному житті. Вони сильно постраждали від спаду в економіці і національної валюти після демократичної революції і подальшого конфлікту в 2014 році.
Прихильники боротьби з корупцією заявляють, що уряд ще не зламв владу олігархів на управління та економіку.
"У чому проблеми? Насамперед, майнові інтереси", - сказав екс-міністр фінансів України Олександр Данилюк. "Чим більше ви намагаєтеся їх вижити, тим більше вони чинять опір".
Київський уряд звинувачується в тому, що занадто сильно затягнулося прийняття деяких ключових реформ, в тому числі і створення незалежного, антикорупційного суду, необхідного МВФ в якості умови його програми порятунку в розмірі 17,5 млрд. дол. США.
"Цей [антикорупційний] суд необхідний, щоб притягнути до відповідальності високопоставлених чиновників, які розкрадають мільйони і мільярди державних коштів", - сказала виконавчий директор Центру протидії корупції Дар'я Каленюк.
Країна може перерахувати багато успіхів в області реформ. Після фінансової кризи, яка сталася після революції, вдалося відновити макроекономічну стабільність. Економіка скоротилася майже на 17% в 2014-15 роках, перш ніж повернутися до зростання в 2016 році. В цьому році Світовий банк спрогнозував зростання приблизно на 3,5 відсотка.
Гривня стабілізувалася, а інфляція, яка досягла 43% в 2015 році, частково через збільшення МВФ внутрішніх цін на паливо, знизилася до 13,7% у минулому році. До відходу у березні глава Центрального банку Валерія Гонтарєва провела очистку банківського сектора, який скоротив число постачальників майже вдвічі.
В енергетичному секторі збільшення державних цін на газ до рівня ринку було непопулярним серед вітчизняних споживачів, хоча цільові виплати по соціальному забезпеченню частково компенсували це підвищення. Але це усунуло основи для величезних корупційних схем.
Зростання цін поряд з переглядом стратегії також змінив стан "Нафтогазу". Його втрати були частиною дефіциту бюджету, який досяг максимального рівня 10,1% від валового внутрішнього продукту в 2014 році, але скоротився до 2,3%.
"Ми були великою чорною дірою в Україні. Зараз ми найбільший платник податків", - сказав головний комерційний директор "Нафтогазу" Юрій Вітренко.
На знак змінених відносин з Москвою "Нафтогаз" не купував газ безпосередньо з Росії з листопада 2015 року. Споживання скоротилося, а "Нафтогаз" досяг домовленостей про купівлю газу з сусідніх європейських країн.
Уряд також реформував свої податкові та пенсійні системи, зменшивши таким чином кількість виплат "чорної зарплати". Впровадження прозорих онлайн-торгів за контрактами з державними закупівлями закрило ще одне джерело корупції. Український інститут економічних досліджень і політичного консалтингу підрахував, що газовий сектор, закупівлі, банківські та податкові реформи разом відновили до 6 млрд доларів річних доходів, раніше вкрадених у держави.
Зараз уряд переходить до реформ, які відчують пересічні українці. Одним з них є реорганізація охорони здоров'я в Національну службу охорони здоров'я України.
Деякі київські інсайдери припускають, що міжнародне співтовариство не надало владі України кредиту довіри за такі складні реформи, але зосередилося непропорційно на таких умовах МВФ, як антикорупційний суд.
Учасники кампанії кажуть, що у суду життєво важливе значення для забезпечення того, щоб новостворене Національне антикорупційне бюро могло порушувати справи перед справді незалежними суддями.
Уряд України ще не виконав вимоги МВФ про остаточне підвищення цін на газ.
"Люди нарешті отримають безкоштовну медичну допомогу, за яку вони вже заплатили свої податки", - сказав в. о. міністра охорони здоров'я Улана Супрун.
Чиновники кажуть в приватному порядку, що угода близька, незважаючи на політичну чутливість перед президентськими і парламентськими виборами наступного року. Гонарєва сказала, що невизначеність щодо виборів і довгострокові перспективи реформ не повинні закривати собою досягнення Києва: "Я не вірю, що ми можемо порівнювати нову Україну зі старою Україною. Речі у багато разів краще, ніж вони були декілька років тому".