Більшість українців схильні до економії, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Як зазначають соціологи, те, на чому економлять українці можна розбити на три групи. Перша – основні статті економії українців, на яких (плюс/мінус) економить кожен другий. У грудні 2017 року ними стали одяг і взуття (56%), продукти харчування (50%) та відпочинок/відпуск (47%).
Наступну групу склали витрати, на яких економлять 30-40% жителів країни: дозвілля/розваги і комунальні витрати (по 39%), лікування/медикаменти (35%) крупна і дрібна побутова техніка (відповідно 32% і 31%).
Третю групу склали необхідні повсякденні витрати (транспорт (26%) та зв'язок (19%), так і нечасті у житті пересічних громадян великі покупки нерухомості або автомобіля (23%) і предметів розкоші (21%).
Крім того, кожен десятий українець (12%) економить на освіті.
Дослідження проводилося компанією R&B з 4 по 14 грудня 2017 року серед 1801 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Як свідчать дані опитування Research & Branding Group, у грудні 2017 року більше половини українців (52%) оцінили матеріальне становище своїх сімей як погане, 39% - як середнє, і лише 6% жителів країни оцінили матеріальне становище своїх сімей як добре.