Автор проектів Кримського моста заявив про порушення всіх норм судноплавства при його будівництві - ЗМІ

Поділитися
Автор проектів Кримського моста заявив про порушення всіх норм судноплавства при його будівництві - ЗМІ Кримський міст побудований окупантами із безліччю порушень та нашвидкуруч
Мостобудівник, який проектував українські версії побудованого окупантами Кримського моста, розповів, чому від планів будівництва у підсумку довелося відмовитися.

Автор двох українських проектів Кримського моста, інженер-мостобудівник Георгій Росновський заявив, що росіяни, побудувавши Кримський міст на окупований півострів, порушили всі можливі для Керченської протоки норми судноплавства, передає УНІАН з посиланням на інтерв'ю Росновского "Обозревателю".

Коментуючи опубліковані у вільному доступі дані щодо фактичних глибин акваторії порту Керч, який почав дрібніти після того, як було побудовано міст, Росновский розповів, що міст побудований із численними порушеннями.

"Те, що вони будують, – це жахливо. Навіть є документи, у яких сказано, що будувати міст там не можна за умов судноплавства, там висота під мостом всього 35 метрів – це неприпустимо, повинно бути не менше 50, а краще 70 метрів. Невелика частина мосту відкрита для судноплавства, а далі йдуть маленькі прольоти, це теж неприпустимо", – заявив Росновский.

Росновский також пояснив, що про проблеми у Керченській протоці у разі спорудження там мосту повідомлялося ще 15 років тому, через що Україна у результаті і відмовилася від декількох проектів будівництва подібної споруди.

"Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що у цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина. Через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – розповів мостобудівник.

Через міст, вважає Росновский, тепер канал потребує нового промірювання та чищення - проте навряд чи окупаційна влада буде цим займатися, так як на дослідження і роботи потрібні чималі кошти.

Нагадаємо, 15 травня в анексованому Криму відбулося офіційне відкриття автомобільної частини моста через Керченську протоку, на яке прибув президент РФ Володимир Путін. Міст протяжністю 19 кілометрів з'єднує окупований український півострів і Краснодарський край. Вартість його будівництва склала 6,9 мільярда рублів.

У США, Канаді та Євросоюзі засудили будівництво мосту, назвавши його порушенням державного суверенітету України. Протест висловили МЗС України і президент Петро Порошенко, які нагадали про судові позови проти РФ у зв'язку з незаконним будівництвом в акваторії Азовського моря.

Будівництво мосту не принесло окупантам нічого доброго; так, 21 листопада 2018 року МінТОТ України повідомив, що міст звели на нестійких та сейсмонебезпечних ділянках, через що він потроху зміщується та незабаром може зруйнуватися. А нещодавно, 31 січня, стало відомо, що під загрозою єдиний автомобільний під'їзд до мосту - недбалі дії будівельної організації призвели до того, що автодорога до мосту опинилася у аварійному стані.

Детальніше про відкриття Керченського (Кримського) мосту, а також про реакцію на цю подію України та світової громадськості, читайте в матеріалі ZN.UA "Приклад безрозсудної поведінки РФ: як в Україні і світі реагували на відкриття Керченського мосту".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі