За п'ять років з ДП «Антонов» звільнилися понад 4,5 тисячі фахівців-авіабудівників. Така плинність стала наслідком некомпетентного менеджменту, підібраного п'ятим президентом України Петром Порошенком і колишнім першим заступником секретаря РНБО Олегом Гладковським, вважає експрезидент і генеральний конструктор «Антонова» Дмитро Ківа.
З червня 2015 по вересень 2016 року ДП «Антонов» в статусі виконуючого обов'язки керував Михайло Гвоздьов, з червня 2016 по серпень 2017 року - Олександр Коцюба, з травня 2018 по червень 2020 року - Олександр Донець.
Якщо до 2016 року на фірмі «Антонова» працювало понад 13,5 тисяч осіб, то зараз залишилося менше дев'яти тисяч. Кращі фахівці виїжджають за кордон: в Європу, США, Китай, а деякі також у Росію. Йдеться про втрату фірмою кількох тисяч висококваліфікованих співробітників різних ланок.
«Фірмою взялися керувати люди без розуміння навіть основ літакобудування. Всі ці панове - Гвоздьов, Коцюба, Донець в професійному плані, на жаль, не розуміли ані процесів розробки літаків, ані налагодження виробництва, ані функціонування галузі в цілому. Як мені видається, ці люди просто ходили за грошима, вочевидь, з благословення вищої влади», - пише він.
Із собою вони привели близько двохсот керівників різного рівня, і жодного авіаційного фахівця серед них, додає Ківа.
Український літак Ан-178 під час міжнародних проєктів спільного виробництва має потенціал не ли отримання азербайджанської прописки, а й витіснення з ринків Туреччини та Німеччини застарілого С-160. Для цього необхідний компетентний менеджмент і політична воля керівництва країни. Докладніше читайте у статті Дмитра Ківи «Чому Ан-178 не долетів до Азербайджану?» у ZN.UA.