Авіакомпанія МАУ через місяць планує відновити нормальне спілкування зі своїми клієнтами, які досі чекають на повернення коштів за втрачені через пандемію коронавірусу квитки. Про це повідомив президент Міжнародних авіаліній України Євген Дихне.
Відомо, що у зв'язку з карантинними заходами довелося відмовитися від кол-центрів, тому наразі з клієнтами авіакомпанія має можливість спілкуватися лише в режимі СМС-повідомлень. Кількість операторів скоротилася в рази, а ті, хто залишився, не встигає опрацьовувати такий потік інформації.
"Скільки пасажирських запитів зараз задоволено, точної цифри не скажу. У нас з моменту закриття польотів в черзі перебуває близько 27 тисяч звернень. І практично така ж кількість надходила на комунікаційні майданчики МАУ в перші дні цього періоду ", - повідомив Дихне.
Президент МАУ зазначив, що наразі з пасажилами у форматі переписки працює 150 людей, тоді як на початку епідемії запитами пасажирів займалися 600 працівників кол-центрів.
Нагадаємо, що українській авіації знадобиться півтора-два роки, щоб збільшити пасажиропотік до того рівня, яким він був до карантину.
Планується забезпечити фінансову спроможність державних підприємств і аеропортів для їхньої роботи та якнайшвидшого відновлення після карантину.
В Україні з 12 березня діє карантин. Зокрема, в країні заборонені регулярні і нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у приміському, міжміському внутрішньообласному і міжобласному сполученні. Також заборонені залізничні перевезення. Припинено авіасполучення як внутрішнє, так і міжнародне.
При цьому 16 березня України закрила кордони для іноземців. В рамках заборони, на територію країни не можуть в'їхати іноземці та громадяни без громадянства. В кінці березня Україна повністю закрила свої кордони.