Протягом другої половини минулого року навантаження на стільникові мережі зросло на 73%. Найбільше трафіку генерують відеосервіси - 37% у загальному обсязі. При цьому найпопулярнішою службою передачі відео залишається YouTube: хостинг відповідальний за 45% відеотрафіку і 17% всього трафіку, що передається через мобільні мережі.
Внесок файлообміну становить близько 30%; сервіси передачі миттєвих повідомлень і системи IP-телефонії генерують близько 4% переданих даних, але демонструють стабільне зростання.
Серед онлайнових магазинів мобільних дпрограм лідирує Apple App Store: у своєму сегменті він займає 89%. На частку найближчого конкурента - Android Market - припадає близько 9%.
Окрім того, Allot Communications відзначає високі темпи зростання популярності соціально орієнтованих сервісів серед власників мобільних пристроїв. Наприклад, обсяг трафіку Twitter у стільникових мережах протягом минулого року піднявся на 1 800%.
За матеріалами «Компьюлента», Allot Communications