Представники відеохостингу відзначають, що рекламодавці платять більше за рекламу, що не відключається, що означає більший дохід для авторів, які розміщують такі ролики в своїх відео. Тому тепер YouTube робить акцент саме на такій рекламі. Довжина таких роликів не повинна перевищувати 15-20 секунд.
Примітно, що в старих відео, в яких була вбудована реклама, що пропускається, до п'яти секунд, такі ролики стануть такими, що не відключаються, автоматично. Це відбудеться навіть у тому випадку, якщо творцям контенту реклама, що не відключається, раніше була недоступна. Якщо автори контенту хочуть, щоб їх глядачі все ще могли пропускати рекламу у відео, їм необхідно змінити налаштування вручну.
Ролики, що не віключаються, для всіх авторів почнуть працювати вже з наступного тижня. Представники YouTube відмовилися коментувати дану інформацію, перенаправивши запит на сторінку підтримки, на якій детально описується, як творці можуть контролювати кілька типів реклами. На ній зазначається, що автори можуть блокувати пропозиції від конкретних рекламодавців і навіть цілі категорії товарів.
Раніше YouTube прийняв рішення позначати ЗМІ, які отримують державне фінансування. Наголошується, що метою нововведення є забезпечення користувачів інформацією, яка допоможе їм краще зрозуміти джерело новин, які вони збираються подивитися.