Відеосервіс YouTube оголосив про прем'єру власних програм, серіалів і повнометражних фільмів, в яких будуть задіяні популярні відеоблогери.
Як пише BBC, виробництво власних серіалів і фільмів є частиною стратегії YouTube по залученню користувачів до свого платного сервісу YouTube Red.
Примітно, що раніше YouTube намагався залучати платних користувачів за допомогою зірок шоу-бізнесу: платні канали на YouTube Red вели, зокрема, Мадонна і голлівудський актор Ештон Кутчер. Однак, тепер відеосервіс змінює стратегію на користь YouTube-знаменитостей.
Очікується, що першою прем'єрою стане ігровий серіал Scare PewDiePie, в якому головну роль зіграв популярний шведський коментатор відеоігор Фелікс "PewDiePie" К'єлберг. У його каналу на YouTube на даний момент близько 42 мільйонів передплатників. А творцями шоу стали продюсери серіалу "Ходячі мерці".
Крім того, в лютому YouTube порадує прем'єрою документального шоу "Подорож на острів єдинорогів" Лілі Сінгх, має близько 8 мільйонів передплатників.
Наголошується, що YouTube викупив права на один з фільмів компанії DreamWorks Animation.
В останні роки YouTube послідовно вживає заходи, спрямовані на монетизацію сервісу та залучення користувачів на платній основі.
Шоу будуть доступні з 10 лютого передплатникам сервісу YouTube Red.
Раніше повідомлялося, що YouTube приносить Google близько 6% річної виручки, з моменту його придбання в 2006 році досі неприбутковий.
Нагадаємо, Youtube почав підтримувати відео з роздільною здатністю 8к (7680 на 4320 пікселів). У 2015 YouTube оголосив про старт зйомок художніх фільмів.