YouTube почав блокувати користувачів сімейних Premium-планів, які не живуть разом

Поділитися
YouTube почав блокувати користувачів сімейних Premium-планів, які не живуть разом © Getty Images
Сервіс перевіряє адресу та призупиняє доступ до підписки.

YouTube почав активніше контролювати використання сімейних Premium-планів і позначати акаунти, які не проживають за однією адресою з адміністратором підписки. Користувачі, які порушують цю умову, отримують повідомлення про призупинення доступу до сервісу, передає AndroidPolice.

Сімейна підписка YouTube Premium коштує 23 долари на місяць і дозволяє додати до п’яти членів родини. Вона поширюється також на YouTube Music, проте з певними обмеженнями. Ще з 2023 року компанія вимагала, щоб усі учасники плану мешкали за однією адресою, але фактично не перевіряла це. Тепер ситуація змінюється.

Один із користувачів повідомив, що отримав електронний лист із темою “Вашу сімейну підписку YouTube Premium буде призупинено”. У ньому зазначалося, що підписка вимагає проживання всіх учасників у спільному домогосподарстві, інакше через 14 днів доступ до Premium буде відключено. Після блокування користувач залишиться у сімейній групі, але зможе дивитися відео лише з рекламою.

Для перевірки місця проживання YouTube проводить електронну “реєстрацію” кожні 30 днів. Раніше відмова від підтвердження не мала серйозних наслідків, проте тепер система почала працювати жорсткіше. Користувачі, які отримали попередження, мають можливість зв’язатися з Google і підтвердити своє право на участь у плані через спеціальну форму підтримки.

Наразі немає ознак, що перевірки проводяться масово. Окремі повідомлення про блокування з’являлися кілька місяців тому на Reddit, серед них – випадок користувача, якого відключили від Premium після 14-денного попередження. Деякі підписники сімейних планів, які проживають окремо від адміністратора, повідомляють, що ще не отримали жодних сповіщень.

Нещодавно повідомлялося, що YouTube без попередження використовував алгоритми штучного інтелекту для редагування відео у форматі Shorts, викликавши обурення блогерів, які помітили неприродні зміни у своїх роликах. Компанія підтвердила, що тестувала “традиційні технології машинного навчання” для покращення якості відео, але не попередила творців і не надала можливості відмовитися від цього.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі