Залишки на рахунках українських користувачів "Яндекс. Директ" обнулили. Як повідомляє AIN, перед цим "Яндекс" розіслав листи своїм партнерам в Україні з повідомленнями про те, що більше не зможе виконувати свої зобов'язання перед ними і здійснити повернення коштів за ненадані послуги через "обставини непереборної сили".
"Вже кілька людей написали з України: всі клієнти "Яндекса" залишилися без грошей. Тобто вранці гроші на облікові записи були, а зараз там мінуса. Судячи з голосування в телеграмі це відбувається масово", - цитує видання слова фахівця з контекстної реклами Євгенії Дубрової-Аликсюк.
Керуючий партнер інтернет-магазину F.ua Дмитро Покотило заявив, що "сьогодні отримали лист про те, що магазин відключений від "Яндекс.Маркета" через брак коштів. Поповнювали ми баланс ще в минулому році, але відразу на рік, оскільки була акція 60 грн/місяць. І були здивовані, що баланс пішов в нуль, тому що повинно було залишатися".
Користувачі також повідомляють про те, що на деяких рахунках утворився негативний баланс, "чого раніше ніколи не було".
Нагадаємо, президент України Петро Порошенко своїм указом від 15 травня ввів у дію рішення РНБО від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". В оновлений перелік юридичних осіб, до яких застосовуються санкції, внесені, зокрема ТОВ "Яндекс", ТОВ "Мейл.РУ Україна", а також багато інших відомих російських компаній.
Детальніше про заборону в Україні російських соцмереж, інтернет-сервісів та компаній читайте в матеріалі DT.UA "Блокування російських інтернет-сервісів і соцмереж: що відомо".