Система не повинна створювати у користувачів ілюзій щодо того, що їхні дані під замком.
Коаліція інтернет-компаній (серед них - і американська корпорація 3), Microsoft (браузер Internet Explorer) і Apple (операційна система Mountain Lion).
У четвер 23 лютому корпорація Google - творець найпопулярнішого в світі інтернет-пошукача - висловила намір приєднатися до широкої коаліції з 400 компаній сфери високих технологій, реклами та ЗМІ, що підтримує зусилля з обмеження відстеження поведінки користувачів в інтернеті. Заява Google прозвучала за декілька годин до того, як Білий дім повинен буде закликати Конгрес прийняти законопроект про право на конфіденційність для користувачів інтернету.
Американська інтернет-індустрія, яка щорічно збирає близько 40 мільярдів доларів за рахунок онлайн-реклами, була втягнута в кілька розглядів у зв'язку зі створенням передових технологій, що дозволяють відслідковувати відвідувані користувачами інтернет-сайти. Більшість претензій полягали в тому, що компанії обманним чином збирають таку інформацію, а потім використовують її для надання користувачам спеціально підібраної реклами і в інших комерційних цілях.
Відповідно до нової угоди, інтернет-компанії пообіцяли в найближчі дев'ять місяців почати усунення індивідуальної реклами або використання подібних даних для найму на роботу, надання кредиту, з метою охорони здоров'я або страхування. При цьому компанії як і раніше зможуть використовувати інформацію про відвідувані користувачами сайти для більш широких цілей «дослідження ринку» або «розробки продуктів».
Прихильники «не відслідковувати» зазначають, що їхня система не повинна створювати у користувачів ілюзій щодо того, що їхні дані під замком, оскільки використання «не відслідковувати» добровільне і багато рекламних агентства не збираються використовувати цю систему, оскільки вона є прямим ударом по бізнесу останніх. !zn