Ілону Маску все-таки вдалося придбати Twitter після низки судових позовів з боку колишніх власників компанії, але рішення одіозного мільярдера на чолі соціальної мережі викликають дедалі більше питань не лише у користувачів, а й у персоналу та рекламодавців. Останні взагалі почали масово відмовлятися від реклами в Twitter через хаотичне та непослідовне керування Маска, повідомляє видання Financial Times.
За інформацією джерела, більшість відомих світових брендів скоротили витрати на рекламу у Twitter до мінімуму або відмовилися від послуг соцмережі взагалі. Це сталося після того, як Маск масово звільнив з компанії працівників рекламного відділу. Після цього між клієнтами Twitter та офісом компанії суттєво погіршилася комунікація. Власники брендів висловили невдоволення відсутністю фідбеку від нового керівництва і зменшили інвестиції у рекламу.
Маск відреагував агресивно. Він зателефонував власникам кількох великих брендів і намагався натиснути на них. Внаслідок цього інші рекламодавці скоротили свої витрати до мінімуму.
За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати відтоді, як соцмережу очолив Маск. Загалом на них припадало 317 млн доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.
Нагадаємо, що раніше Маск заявив про намір створити власний телефон, якщо Twitter буде видалено з Apple App Store і Google Play.