Варто відзначити, що перед релізом Bethesda, запустила онлайн-трансляцію, яка прикувала до екранів моніторів тисячі геймерів. Трансляція йшла майже добу, протягом якої практично нічого не відбувалося, а в кінці була анонсована гра. Згідно з інформацією редактора Kotaku Джейсона Шрейера, в ній будуть своєрідні онлайн-елементи, проте ніяких подробиць поки немає.
За даними Шрейера, розробниками виступають одразу два підрозділи Bethesda Game Studios - головний офіс в штаті Меріленд і відділ в Остіні, раніше відомий як Battlecry Studios, співробітники якого допомагали зі створенням Doom 2016 року.
Сховище 76, розташоване у штаті Вірджинія, згадувалося у додатку Mothership Zeta до Fallout 3 і Fallout 4, але не з'являлося в жодній грі серії. Воно було розраховане на 500 осіб і входило до групи з 17 "контрольних" сховищ, які повинні були бути "зразками" для порівняння з іншими, тобто ніяких експериментів над мешканцями тут не проходило.
За планом, сховище повинне було бути відкрито через 20 років після закінчення ядерної війни, після чого всі його жителі вирушили б у зовнішній світ для дослідження, на відміну від більшості інших сховищ.
Раніше компанія GSC Game World випустила нову частину легендарних "Козаків".