Представлена авторами програма самостійно досягла певних успіхів у галузі мікроконтролю юнітів при веденні бою в StarCraft. Для навчання використовувались тестові битви - наприклад, три піхотинця проти зерглинга з великою кількістю здоров'я. Спочатку піхотинці постійно стикалися один з одним, тікаючи від зерглингу, але після 50 повторень битви і більш ніж 40 тисяч кроків агенти навчилися розбігатися від ворога практично бездоганно.
Крім того, штучний інтелект самостійно освоїв різні тактики ведення бою. Зокрема, він освоїв тактику "вдарив і втік" і атаку з прикриваючим вогнем. Розробники продемонстрували також, що комп'ютерний гравець освоїв зосереджене ведення вогню з однієї цілі малими групами, що дозволяє ефективно знищувати юніти противника в бою. Також штучний інтелект навчився враховувати можливості юнітів різного типу, при цьому в бою враховуються як можливості агентів (наприклад, десантні кораблі використовуються для того, щоб сховати танки від ультралисков), так і можливості ворога (ІІ при битві з муталісками роззосереджує свої юніти, щоб снаряди-симбіонти не могли уразити кількох агентів).
Раніше повідомлялося про те, що штучний інтелект зрівнявся в тесті IQ з чотирирічними дітьми. Автори використали тест WPPSI третього видання, який застосовується для дітей віком від 2,5 до 7 років. Щоб адаптувати видання для комп'ютерної програми, вчені використовували додаткові модулі, що переводять текстовий питання в набір ключових слів.