У рамках презентації нових продуктів Apple, яка пішла 21 березня, компанія оголосила про те, що нова версія її операційної системи iOS 9.3 доступна для установки користувачами. Деякі користувачі продуктів компанії заявили про те, що після встановлення на них нової iOS пристрій перестає функціонувати. Як повідомляє Forbes, з цією проблемою зіткнулися у першу чергу користувачі iPad 2.
Після установки на планшет iOS 9.3 користувач отримує повідомлення, в якому говориться, що "Ваш iPad не може бути активовано, оскільки сервер активації тимчасово недоступний. Спробуйте підключити Ваш iPad до iTunes для активації або спробуйте трохи пізніше. Якщо проблема виникне знову, зверніться до служби підтримки Apple".
Як повідомляє видання, в повідомленні йдеться про те, що планшет можна буде активувати, як тільки сервер знову буде доступний, але проблема виникає знову за три дні.
Раніше повідомлялося про те, що користувачі iPhone зіткнулися з "помилкою 53" - смартфон блокується в тому випадку, якщо був відремонтований сторонніми компаніями. Телефони користувачів перестають працювати після того, як кнопка "додому" з вбудованим touch ID була відремонтована не в офіційних представництвах компанії. Працювати перестають також смартфони, які якимось чином були пошкоджені, але роботу яких вдалося налагодити без ремонту.