Згідно з даними дослідження, 88% всіх користувачів використовують Мережу щодня, 10% - кілька разів на тиждень, 1% - один раз на тиждень і 1% - кілька разів на місяць. Майже 90% онлайн-аудиторії, мають доступ до інтернету вдома, 40% - на роботі, 12,6% - у друзів або родичів, 7,7% - у місцях навчання, 7,3% - користуються інтернет-кафе та клубами.
У Києві та області як і раніше зосереджена велика частина інтернет-користувачів країни - 44%, у східному регіоні - 24%, південному - 16%, західному - 9%, центральному - 5%, північному -2%.
У містах з населенням понад 500 тисяч жителів проживає 59% інтернет-аудиторії. Ще 16% припадає на міста з населенням від 100 тисяч до 500 тисяч жителів, 17% - на міста з населенням до 100 тисяч жителів і 9% - на села.
Найбільшою віковою групою серед користувачів мережі є молодь у віці від 14 до 24 років - 36%. У віці від 25 до 34 років 29% аудиторії, від 35 до 44 років - 19%, від 45 до 54 років - 12%, старше 55-річного віку лише 4% аудиторії. Чоловіків в інтернеті дещо більше, ніж жінок - 51%.
Чверть учасників дослідження повідомили про себе як про кваліфікованих робітників, 24% - школярі та студенти, 10% аудиторії - офісні співробітники, 9% - топ-менеджмент, 5% - робітники, по 4% припадає на безробітних та домогосподарок, 2% - на пенсіонерів.
Gemius проводить дослідження інтернет-аудиторії на основі опитування відвідувачів 317 сайтів. У дослідженні взяли участь 59,07 тисячі користувачів.
За матеріалами «Інтерфакс-Україна»