Таким чином, Україна випередила такі країни, як США, Нідерланди та Японія. Швидше ринок електрокарів розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї.
Кожна країна, що взяла участь у дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями. Серед них – політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі. Максимальний бал, який можна було отримати – 100, проте лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.
Головна причина, по якій Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, – швидкий ріст частки електрокарів серед нових автомобілів, куплених в минулому році. За даними InsideEVs.com, електромобілі займають 4% українського ринку нових авто.
Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс у п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищило 2 500. При цьому, більшість електромобілів - старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них – марки Nissan Leaf.
"Мотивація цього "українського электромобильного дива" цілком зрозуміла: враховуючи, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такій формі втілилося бажання втерти носа Великої Нафти (яке я щиро поділяю)", - пише журналіст InsideEVs.com.
Україна значно випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів. Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджеров, в основному китайського виробництва.
Як повідомлялося, продажі електрокарів в Україні за 10 місяців 2016 року склали 1123 автомобілів, що втричі більше, ніж за аналогічний період минулого року – 401 автомобіль.