У Росії припинено виробництво класичних радянських "Жигулів"
17 вересня, 2012, 09:32
Поділитися
Сьогодні з конвеєра зійшов останній автомобіль Lada 2104. Ця модель випускалася з 1984 року. За перші шість місяців поточного року «четвірка» розійшлася тиражем у вісім тисяч машин, при цьому її продажі продовжували падати. Основні сили виробник кине на збірку нової моделі "АвтоВАЗу" - Lada Granta.
Дочірнє підприємство "3" в Іжевську ("Об'єднана автомобільна група") завершило випуск "класичних" моделей Lada. Як повідомила прес-служба "ОАГ", у понеділок, 17 вересня, з іжевського конвеєра зійшов останній автомобіль Lada 2104.
За даними прес-служби підприємства, одночасно в Іжевську припинився випуск вантажного автомобіля Іж-27175, зробленого на базі ВАЗівської "четвірки". Втім, у найближчі 36 місяців завод продовжить виконувати гарантійний ремонт Lada 2104 і Іж-27175.
Основні ж сили підприємство кине на збірку нової моделі "АвтоВАЗу" - Lada Granta. Так, в 2012 році в Іжевську планується зібрати близько 50 тисяч автомобілів, більше половини з яких припаде на Lada Granta. Також на заводі заплановано випуск автомобілів під марками Renault і Nissan: потенційна потужність іжевського заводу оцінюється в 300 тисяч машин на рік. На розвиток виробництва планується виділити понад 10 мільярдів рублів.
Lada 2104 випускалася на тольяттінському заводі з 1984 року. Обсяг її виробництва в першій половині 2012 року склав 1,5 тисячі машин на місяць. За перші шість місяців поточного року "четвірка" розійшлася тиражем у вісім тисяч машин, при цьому її продажі продовжували падати.
Про плани припинити випуск Lada 2104 керівництво "АвтоВАЗу" оголосило у липні, невдовзі після завершення випуску іншої "класики" - Lada 2107. "Сімка" випускалася на тольяттінському заводі з 1982 року. Згодом виробництво цієї моделі, як і "четвірки", перенесли в Іжевськ. !zn