3 пройшли перші випробування безпілотного пасажирського авіалайнера, який у польоті керувався тільки сигналами наземних служб.
Регіональний літак British Aerospace Jetstream здійснив переліт з графства Ланкашир у Шотландію і назад. Протягом всього шляху, який склав 800 кілометрів, літак здійснював маневри автономно, керуючись командами з землі. Пілот на борту брав на себе управління тільки під час зльоту, набору висоти, зниження і посадки.
Система управління, яка проходила випробування під час польоту, значно перевершує за своїми можливостями автопілот, який використовується на регулярних пасажирських рейсах. Однією з головних її відмінностей є механізм виявлення повітряних перешкод і уникнення зіткнення.
Випробувальний політ відбувався у відкритому для цивільних польотів просторі, тому для перевірки роботи механізму використовувалися віртуальні перешкоди. "Повідомлення про необхідність зміни маршруту надходили у наземний пункт управління, після чого пілот давав літаку дозвіл на зміну курсу", - розповів Ламберт Допплінг-Хепенстал, співробітник BAE Systems входить у консорціум ASTRAEA та надала для польоту тестовий лайнер.
В даний час ASTRAEA працює над вдосконаленням системи виявлення перешкод, щоб вона змогла успішно замінити на борту очі пілота, здатного вірно оцінити повітряну ситуацію.
Безпілотні літальні апарати (БПЛА) в даний час використовуються переважно у військових цілях для проведення розвідки та виконання інших бойових завдань. Так, у квітні ВПС Ізраїлю повідомили, що у найближчі півстоліття БПЛА, що знаходяться в строю, будуть виконувати всі завдання, які зараз виконуються пілотованими літаками. !zn
Читайте також:
Ізраїль навмисно втопив свій найкращий безпілотник
Американські військові показали мікробезпілотники у вигляді птахів і жуків
Китай показав новий безпілотник, готовий конкурувати з американськими апаратами
На озброєнні російської армії з'являться підводні безпілотники