Фахівці з американського дослідницького агентства Adroit Digital вирішили дізнатися про найпопулярніший серед громадян США спосіб отримання відеоконтенту.
В опитуванні брали участь дві тисячі громадян США старше 18 років, які володіють телевізором, смартфоном і комп'ютером.
Під час опитування з'ясувалося, що 68% американців вважають за краще переглядати відеоконтент на 3. А 51% з тих, хто дивиться телебачення, воліє використовувати сервіс потокового відео Netflix, а не стандартні кабельні та супутникові канали.
При цьому 63% опитаних готові і зовсім відмовитися від телебачення, коли інтернет зможе повністю надати аналогічний контент, а 59% впевнені в тому, що телебачення трансформується в аналог YouTube, коли користувач сам обирає, що і коли йому дивитися. !zn
Читайте також: