У виставковому залі Tesla у Мехіко продемонстрували версію Tesla Model X, яку заброньовану і, як запевняють творці, яка без проблем витримує обстріл більшості з найбільш поширених калібрів, у тому числі 9 мм та .44 Magnum, пише Electrek.
Проект броньованого автомобіля розроблений і втілений у реальність місцевою компанією Centur Security. Представник компанії, Даніель Ернандес де Сантьяго, заявив, що електромобіль-позашляховик бронювався із використанням легких сталевих протибалістичних матеріалів Neoflex; крім цього, розробники замінили вікна спеціальним легким куленепробивним склом. У результаті при перевірці рівень броні виявився достатнім, щоб витримати обстріл калібрами .380, .22, .44 Magnum та пістолетним 9 міліметрів.
Компанії вдалося вирішити дві типові проблеми броньованого транспортного засобу - це вага броні та її вартість; обидва параметра завжди досить великі, а вага броні суттєво впливає на ефективність і дальність поїздок, незалежно від типу двигуна. Однак Ернандес запевнив, що їхня модифікація додала до загальної ваги автомобіля усього 250 кілограм, що знизило ефективність електромоторів приблизно на 3-5 відсотків.
Перетворення Tesla Model X на електричний бронемобіль займе приблизно 12 тижнів і обійдеться замовнику у 45 тисяч доларів. При цьому у вартість не входить ціна самого електричного кросовера і податки.
Tesla Model X було презентовано 30 вересня 2015 року. В автомобілі можуть з комфортом розміститися 6-7 пасажирів у залежності від конфігурації салону. Максимальна швидкість авто – 250 кілометрів на годину, до 100 км. ч. Model X розганяється за 3,2 або за 4,8 секунди у залежності від версії двигуна. На одному заряді електромобіль може проїхати близько 400 км.
Раніше Tesla повідомила, що її автомобіль Model X був в режимі автопілота, коли врізався у відбійник на шосе в Маунтін-В'ю, штат Каліфорнія. ДТП сталося 23 березня, водій загинув. Національна рада з безпеки транспорту розкритикував компанію за розкриття інформації про розслідування, яке повинно було бути засекречено.
Також компанія заявила 20 березня про відкликання 123 тисяч електромобілів через потенційну загрозу корозії болтів у гідропідсилювачі керма. Це стало наймасштабнішим відкликанням автомобілів в історії Tesla.