Наголошується, що маглеви є найшвидшими потягами у світі. Вони утримуються над дорогою, управляються і рухаються за допомогою електромагнітного поля. При цьому, під час руху такі потяги не торкаються шляху, а єдиною силою, яка викликає їхнє гальмування, може бути аеродинамічний опір.
Прототип нового маглева CRRC зібрала на підприємстві в Циндао. Найближчим часом розробники планують провести випробування потяга. Штатна експлуатація нового маглева, як очікується, почнеться в 2021 році. Технічні подробиці про китайський потяг на магнітній подушці не уточнюються.
У 2018 році в Німеччині почав курсувати потяг на водневому паливі. На даху потяга встановлена цистерна з водневим паливом і паливний елемент. Він перетворює енергію водню на електричний струм. Потяг здатний розвивати швидкість до 140 кілометрів на годину, на одному заряді він може проїхати тисячу кілометрів.