У Google можна приховати рекламу: сервіс оновив дизайн пошуку

Поділитися
У Google можна приховати рекламу: сервіс оновив дизайн пошуку © Getty Images
Користувачі зможуть зосереджуватися лише на органічних результатах пошуку.

Компанія Google оголосила про оновлення інтерфейсу сторінки результатів пошуку. Зміни мають на меті спростити навігацію для користувачів і зробити рекламу більш прозорою.

Відтепер текстові оголошення у пошуку будуть згруповані під однією помітною міткою Sponsored results (“Спонсоровані результати”), яка залишатиметься видимою під час прокручування сторінки. Це рішення відповідає галузевим стандартам чіткого позначення рекламного контенту.

Інтерфейс на комп'ютері з можливістю приховати рекламу.
Інтерфейс на комп'ютері з можливістю приховати рекламу.
Google

Крім того, Google впроваджує новий елемент керування — Hide sponsored results (“Приховати спонсоровані результати”), що дозволить користувачам одним кліком згортати рекламні блоки та переглядати лише органічні результати пошуку. Під час тестування компанія виявила, що оновлений дизайн допомагає людям швидше орієнтуватися на сторінці.

Google підкреслює, що розмір рекламних блоків не зміниться. Як і раніше, у групі буде не більше чотирьох текстових оголошень.

Мітка “Спонсоровані результати” також з’явиться у деяких оголошеннях, які відтепер позначатимуться як “Спонсоровані товари”, та в інших рекламних блоках на сторінці результатів пошуку. Вона відображатиметься і над, і під секцією “Огляди ШІ”, а також у нижній частині сторінки з тією самою кнопкою “Приховати спонсоровані результати”.

Оновлений інтерфейс уже поступово розгортається у всьому світі як для мобільних пристроїв, так і для комп’ютерів.

Нещодавно видавець Penske Media Corp (PMC), який володіє такими журналами, як Rolling Stone та The Hollywood Reporter, подав антимонопольний позов проти Google та Alphabet, звинувачуючи компанію у незаконному використанні контенту своїх видань для створення “Оглядів ШІ” у пошукових результатах. PMC стверджує, що нові функції Google, які генерують короткі узагальнення, знижують трафік на сайти видавництва та, як наслідок, призводять до значного падіння доходів від партнерських онлайн-посилань.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі