Про це повідомляє Financial Times додаючи, що тенденція почала простежуватися ще до того, як Facebook радикально змінив свій алгоритм, щоб заохотити користувачів зосередитися на "важливих контактах", а не просто на гортанні сайту.
Такі новини одразу ж спричинили падіння ціни акцій компанії на 5%. Однак, до кінця торгів відбувся стрибок назад, оскільки Facebook запевнив аналітиків, що зменшення активності користувачів не обов'язково відіб'ється на зростанні доходів соціальної мережі.
За останній квартал користувачі почали проводити на 50 мільйонів годин менше на Facebook. Кількість користувачів у США і Канаді, які заходять в соціальну мережу щодня, теж вперше скоротилася на 700 тисяч - до 184 мільйонів.
Засновник і виконавчий директор Facebook Марк Цукерберг розраховує компенсувати втрати від скорочення активності користувачів підвищенням цін на рекламу чи пошуком нових можливостей розміщення рекламних повідомлень, приміром, в Instagram чи Facebook Messenger.
Раніше Цукерберг повідомив, що користувачі Facebook відтепер зможуть перевірити достовірність джерела інформації. Люди самі даватимуть оцінки медіа, які на їхні думку гідні довіри. Таким чином, за словами засновника соцмережі, нововведення не змінить кількість новин, які будуть відображатися у стрічці користувачів, але змінить їхній баланс на користь достовірних.